Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Залевська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Залевська І. І. Особливості історіософського мислення в прозі Юрія Тиса [Електронний ресурс] / І. І. Залевська // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2015. - № 2. - С. 561-568. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2015_2_56 На матеріалі збірок "Симфонія землі", "Шляхами віків", повісті "Конотоп" розглянуто вплив національної історіософії на специфіку художнього мислення Ю. Тиса; розкрито глибинні зв'язки художньої історіософії митця з історією України.
| 2. |
Залевська І. І. Духовні виміри українського буття у прозі Юрія Тиса (на матеріалі збірки "Симфонія землі") [Електронний ресурс] / І. І. Залевська // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2016. - № 2. - С. 518-526. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2016_2_56 На матеріалі збірки "Симфонія землі" проаналізовано національно-духовну проблематику творчості Ю. Тиса, розглянуто особливості художнього мислення автора, зосереджено увагу на проблемах відновлення української державності, розглянуто специфіку моделювання художньої дійсності історичної прози письменника.
| 3. |
Оніськова О. В. Побічні дії при застосуванні антиеметичних препаратів у дітей старшого віку [Електронний ресурс] / О. В. Оніськова, Л. О. Ющенко, І. В. Залевська // Перинатология и педиатрия. - 2017. - № 3. - С. 93 -96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2017_3_20 Мета роботи - вивчити частоту виникнення екстрапірамідних порушень у дітей при застосуванні метоклопраміду. Проаналізовано випадки побічних дій метоклопраміду у вигляді екстрапірамідних порушень, зафіксовані в документації різних відділень Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні та амбулаторних картах хворих за 2016 р. Усього - 6 епізодів побічних дій метоклопраміду в дітей старшого віку (10 - 15 років). Під час збору анамнезу звернуто увагу на кратність призначення, дозування, шлях введення метоклопраміду, дату та форму випуску, а також показання, якими керувалися лікарі при виборі даного препарату. Проведено комплексні обстеження дітей: загальноклінічні аналізи крові та сечі, біохімічне дослідження з визначенням загального, прямого та непрямого білірубіну, трансаміназ, білкового та електролітного спектру, глюкози в плазмі крові, дослідження копроцитограми, аналіз калу на наявність яєць гельмінтів, аналіз випорожнень на приховану кров. Серед інструментальних методів - УЗД серця, органів черевної порожнини та заочеревинного простору, ЕКГ, МРТ для виключення об'ємно-вогнищевих захворювань головного мозку. Дітей консультовано суміжними спеціалістами, зокрема, нейрохірургом, неврологом та окулістом. Враховуючи часті виникнення екстрапірамідних порушень у дітей старшого віку, доцільно зменшити частоту застосування метоклопраміду в амбулаторних умовах та застосовувати альтернативні препарати відповідно до рекомендацій протоколів МОЗ України при лікуванні захворювань, які супроводжуються нудотою та блюванням. Висновки: розуміння особливостей роботи нейротрансмітерів, втягнутих у різні типи нудоти, підвищення інформованості лікарів про неврологічні порушення, пов'язані із застосуванням метоклопраміду, мають життєво важливе значення та можуть вплинути на частоту призначень даного препарату в дітей, зробити лікування безпечним та ефективним.
| 4. |
Залевська І. І. Історико-пригодницька повість "Рейд у невідоме" Юрія Тиса: своєрідність епічного мислення [Електронний ресурс] / І. І. Залевська // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2017-2018. - № 4-3. - С. 532-539. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2017-2018_4-3_53 На матеріалі повісті "Рейд у невідоме" Ю. Тиса проаналізовано особливості художнього мислення письменника; досліджено внутрішню й зовнішню структуру твору, а також його образну систему.
|
|
|